Razem 2001 fraz
Uczenie maszynowe dla programistow umapro, e
//-->Tytuł oryginału: Machine Learning for HackersTłumaczenie: Przemysław SzeremiotaISBN: 978-83-246-9816-5© 2015 Helion S.A.Authorized Polish translation of the English edition of Machine Learningfor Hackers 9781449303716 © 2012 Drew Conway and John ...
Uczeń Zelwerowicza, FREE! Wywiady i wspomnienia
tele Rzeczpospolita08.05.98 Nr 107ZbliŇenie: Jarema StħpowskiUczeı ZelwerowiczaFOT. JACEK DOMIİSKIW 1946 roku zgþaszajĢc siħ do szkoþy teatralnej, przedstawiþ siħ:Jarema Junosza Stħpowski. - Byþ juŇ taki jeden! - zrzħdliwie ...
Ucznioie Pana PiosenkaRoku08, DK
UCZNIOWIE PANAsł. ks. Jan Smolec, muz. Adam Szewczyk&### 86 Œ. ‰ œ œ1. Po - wo -% œ œ œAGDœ œ œœ œ ‰ œ œœ œ œ œ œ œła - ni przez sło-wo Je -zu - sa,spo -śródświa-ta wy-bra-ni na5 œ œ ‰ œAAGDœœ œ œ œ œ œœ œ ‰ œ œœœ œœœ ...
Uchwycone obiektywem Lekcje legendarnego fotografa dzikich zwierzat uchobi, Septem
//-->Idź do• Spis treści• Przykładowy rozdziałKatalog książek• Katalog online• Zamów drukowanykatalogTwój koszyk• Dodaj do koszykaCennik i informacje• Zamów informacjeo nowościach• Zamów cennikCzytelnia• Fragmenty ...
Uczynię cud, Święci,stygmatycy,cuda
"Uczyni� cud, aby wszyscy uwierzyli"Nasz Dziennik, 2007-10-1313 i 19 sierpnia 1917 r."Chc�, aby�cie nadal przychodzili do Cova da Iria trzynastego dnia miesi�ca i codziennie odmawiali R�aniec. W ostatnim miesi�cu uczyni� cud, aby wszyscy ...
Uchiyama Kosho - Buddyzm - Zazen Kodo Sawaki, !rozpakowane
ZazenK¯od¯oSawakiK¯osh¯oUchiyamaKojarz¦Jinn¯o-inzpami¦ci¡omoimzmarłymnauczycieluKodoSawaki.Cz¦stogo±ciłtutaj.Wswejostatniejpodró»ydookr¦guCh¯ugokuiKy¯ush¯uprzybyłdoJinn¯o-iniwygłosiłwykładnatemat:„Inninies¡mn¡”.Byłotonotowaneprzezreportera.Popodró»achprzezKy¯ush¯upowróciłondoTokioiprzygotowałwyjazddoT¯ohoku.PierwszymetapembyłoOfunatu,alekiedytamprzybył,stwier-dził,»eniejestwstaniekontynuowa¢podró»y.WróciłdoTokioiwysłałdomnietelegram:„Przyjed¹izabierzmnie”.Niezwłocznieudałemsi¦doTokioiprzewiozłemSawaki-roshiegodoKioto.Odtegoczasuprzebywałtam,aostatniednisp¦dziłwAntaiji.Wmoimumy±leJinn¯o-inbyłostatnimmiej-scem,gdzieSawaki-roshiwykładał.Byłtokoniecwiosny1963.PorazpierwszysłuchałemmowyDharmywygłoszonejprzezroshiegopodczasletniejsesjizazenwS¯ojiwlipcu1941.Byłembardzoporuszonyiniezwłoczniezdecydowałemsi¦zosta¢jegouczniem.WówczasskierowałmniedoDaich¯ujiwprefekturzeTochigi.Wst¡piłemdoDaich¯ujiwsierpniuizo-stałemwy±wi¦cony8wrze±nia1941.Byłtodzie«PearlHarbor.Powód,dlaktóregorozpocz¡łempraktyk¦DrogiBuddyjesttroch¦od-miennyodtego,jakipowodujewi¦kszo±ci¡kapłanówbuddyjskich.Wpod-r¦cznikuangielskiego,zktóregouczyłemsi¦wpierwszejklasieszkoły±red-niej,znalazłemsentencj¦:„Niepowiniene±»y¢,abyje±¢,jedz,aby»y¢”.Przypuszczam,»ebyłtotylkoprzykładu»yciaangielskiegobezokolicznika,alejabyłemtymnaprawd¦poruszony.Wierzyłemgł¦boko,»ejesttopraw-da.Odczytanietegozdaniabyłopocz¡tkiemmojejpraktyki.Mamprawiesiedemdziesi¡tlatinigdynie»yłem,abyje±¢.Cz¦stomówiłemtorównie»ameryka«skimhipisom,»enigdynie»yłem,abyje±¢,nigdyniepracowałem,»ebyzarabia¢pieni¡dzeczyutrzyma¢si¦przy»yciu.Nawetonibylitym1zadziwieni,alebyłatoprawda.Jedyn¡prac¡,jak¡kiedykolwiekpodj¡łem,byłosze±¢miesi¦cynauczaniawChrze±cija«skiejSzkoleTeologicznej.Mójzarobekwynosił80jenówmiesi¦cznie.Razemzarobiłem480jenów.Tobyłjedynyregularnydochód,jakikiedykolwiekuzyskałem.Wdzisiejszychczasachludzieuwa»aj¡,»eka»dypowinienzarabia¢na»ycie.My±l¦,»etakipogl¡djestgłupi.Zmojegopunktuwidzeniawystar-czaj¡codobrzejestsp¦dzi¢całe»yciekoczuj¡c.My±lałemzawsze,»ejestwporz¡dku,je±lib¦d¦mógłsp¦dzi¢kolejnydzie«bezgłodowania.yłemprawiecałe»yciewtensposóbiwiem,»ejesttomo»liwe.PodczasDrugiejWojnywiatowejjednak»eosobyotakiejpostawieniebyły»ywioneimia-łemtrudnyokres.Sko«czyłosi¦natym,»eb¦d¡cniedo»ywionysp¦dziłemwłó»ku,wdomumoichrodziców,dwamiesi¡ce.Aleniepracowałem,»ebyje±¢.Powiedzenie:„nie»yj,abyje±¢,leczjedz,aby»y¢”,miałotakwielkiwpływnamojepost¦powanie.Kiedybyłemwtrzeciejklasieszkoły±redniej,zacz¦łomnienurtowa¢py-tanie:„Jakiejestznaczenie»ycia?”Pochłaniałomnieonocałkowicieici¡glepytałem:Czymjest»ycie,czymjest»ycie?Przygotowaniesi¦doegzaminuwst¦pnegoniebyłodlamnietakistotne,natomiastzadawałemtopytanieka»demu,ktobyłwstanieotymmy±le¢.Prawiewszyscy,którychotopy-tałemmówili:„Niewiem”albo:„Jeste±dziwnymchłopcem”.Rzadkoktowyra»ałopini¦,akiedytaksi¦działo,byłytoprzewa»nieideedotycz¡cete-go,jak»y¢wygodniealbojakzrobi¢karier¦.Niktniebyłwstanieudzieli¢misatysfakcjonuj¡cejodpowiedzi.Urodziłemsi¦wTokioicz¦stochodziłemdoko±ciołachrze±cija«skiego.Fundamentemchrze±cija«stwajestBóg,którystworzyłwiatiludzi.Ludziepopadliwgrzech,aBógwJezusieChrystusiewybawiłich.Bógjestpierw-sz¡przyczyn¡ifundamentemcałegoistnienia.Słuchałemrównie»wykładówbuddyjskich.Zwykłemchodzi¢naspotkania,gdziesławniuczenibuddyjscywygłaszalimowywka»d¡sobot¦.Zgodniezichnaukamibuddy±ciposzukuj¡przebudzeniaalbonirwany.Podstawow¡przesłank¡byłoto,»ebuddyzmjestnauk¡,wedługktórej„staniesi¦Budd¡”jestzasadniczymcelem.Dlamnietylkomojewłasne»yciebyłowa»ne.Niemogłemprzyj¡¢tychstwierdze«oBoguczyBuddzie,poniewa»niemiałyonezemn¡nicwspólnego.Chcocia»niebyłowtedytakwielureligii,zdołałemprzyjrze¢si¦kilku2znich.Byłemcałkowiciezawiedziony,poniewa»mówiłytylkoo±wiatowychkorzy±ciach,jakiemog¡by¢osi¡gni¦te,gdysi¦jewyznaje.Ionerównie»niemiały»adnegozwi¡zkuzmoim»yciem.Zrozumiałem,»ewi¦kszo±¢ludzini-gdyniezastanawiasi¦nadwłasnymistnieniem;nigdyniepytasiebie:„Jakajestnaturamojegowłasnego»ycia?”Wczasachstaro»ytnychludziemy±leli,»ehumanizmisprawiedliwo±¢,takjakzostaływyło»oneprzezKonfucjusza,s¡nadrz¦dn¡Drog¡.Pó¹niej,kiedybuddyzmsi¦pojawił,my±leli,»enaukiBuddys¡najbardziejgodneuwagi,wi¦cposzukiwalinirwany.Niemog¦si¦powstrzyma¢odmy±li,»ejesttosytuacjataka,jakwwypadkumłodegoczłowieka,którymakłopotzeznalezieniemodpowiedniejnarzeczonej.Nawetjeslizostajezmuszony,»ebypo±lubi¢dziewczyn¦,jak¡jegorodziceznale¹lidlaniego,»ywizłudneprze-konanie,»esamj¡wybrałi»ejesttonajlepszazmo»liwychtowarzyszek»ycia.Japo«czycyotaczaj¡czci¡to,cozostałoimprzedstawionejakowar-to±cinadrz¦dne.Nigdyniezauwa»aj¡istnieniawłasnejja¹ni.Podobnarefleksjanarzuciłamisi¦równie»,kiedyprzezmiesi¡cwykłada-łemnatematSh¯ob¯ogenz¯owKioto.DogenZenjicz¦stou»ywałwtymdzieleterminu„budda-dharma”.Jestemzawiedziony,»etakniewielukomentatorówiwykładowców,nawi¡zuj¡cychdojegopism,poddajedyskusjiznaczeniete-gopoj¦cia.Przewa»niedostarczaj¡oniwieluchaotycznych,nacechowanychemocjonalnieinformacjiiprzedstawiaj¡termin„budda-dharma”jakoprzed-miotczci.Nigdyniepróbuj¡wyja±ni¢,coonznaczy.Niewidz¡rzeczywisto±ciwłasnymioczami,niepotrafi¡zacz¡¢odsiebie.Poprzednioreligiebyłyograniczonegeograficznie.Chrze±cija«stwobyłonaZachodzie,buddyzmnaWschodzie,apomi¦dzynimihinduizmiislam.Obecnie,pozagłównymireligiamiistniej¡niezliczonenowereligie,którepo-jawiłysi¦falami,ztegozapewnepowodu,»ereligiamo»eby¢bardzolukra-tywnyminteresem.Teraz,poniewa»±wiatstałsi¦jednymspołecze«stwem,dlaktóregoreligiajestcennymtowarem,wygl¡datotakjakbykto±ude-rzyłwul,albojakbypudłozzabawkamizostałoopró»nioneireligie,jakzabawki,zostaływsz¦dzierozrzucone.Nieposiadam»adnejwła±ciwejmiary,byznale¹¢prawdziw¡religi¦.Przypominatozakupywsupermarkecie,kiedyprzymierzamysi¦isprawdzamy,ilemo»emynaniewyda¢pieni¦dzy.Jakoucze«szkoły±redniejbyłemwystarczaj¡cobystry,byzda¢sobiespraw¦,»ejedyn¡rzecz¡,jak¡mog¦robi¢,to»y¢realno±ci¡własnego»ycia.Jakkolwiek3wtymczasienierozumiałemnaturytejrealno±ci.JestsłynnafrazawSh¯ob¯ogenz¯o-Genj¯ok¯oan:„Studiowa¢drog¦buddytostudiowa¢siebie”.Kiedyporazpierwszyprzeczytałemtesłowa,zobaczyłem,»eniebyłempierwsz¡osob¡,którapróbowałarozumie¢»yciezaczynaj¡codsiebie.DogenZenji»yłwtensamsposób.Równie»Shakyamuniopu±ciłdomistałsi¦mnichem,poniewa»miałkłopotzsamymsob¡,musiałpod¡»a¢to-remwłasnejja¹ni.Pó¹niejrównie»czytałemSh¯ob¯ogenz¯o-Jish¯ozawmai,gdzieDogenZenjimówiopodobnejsprawie.Napocz¡tkutejpracymówi:„Kiedypost¦puje-myzanauczycielem,b¡d¹sutr¡,post¦pujemyzaswoj¡ja¹ni¡”.Znaczyto,»ekiedypraktykujemyznauczycielem,którypoprzedzanasnadrodzealbowstudiachsutr,idziemyjedynie±lademwłasnejja¹ni.Mówi¡csłowamiDo-gena:„Sutrys¡znaturysutramija¹ni.Nauczycieljestznaturymistrzemnaszejwłasnejja¹ni”.Kiedypraktykuj¦znauczycielem,onjest„mn¡”.Dogendodaje:„Dlategoodwiedza¢wsz¦dzienauczycieli,znaczywsz¦dzieodwiedza¢siebie”.Wzamierzchłychczasachpraktykuj¡cyubraniwbambu-sowekapelusze,czarnesuknieisłomianesandały,podró»owali,byodwiedza¢nauczycieli.Podró»owa¢,byodnale¹¢prawdziwegonauczyciela,toposzuki-wa¢samegosiebie.Niezaprzestawaliw¦drówkia»znale¹liodpowiedniegomistrza.Pó¹niejDogenZenjimówi:„Uchwyci¢ró»norodnetrawytouchwyci¢sie-bie.Uchwyci¢ró»nedrzewatouchwyci¢siebie”.Znaczyto,»ekiedyna-potykaszró»netrawy,drzewaczycokolwiek–napotykasztylkosiebie.Wtychdwóchzdaniachwpełnizostajewypowiedziananajwa»niejszasprawa:wszystkierzeczyegzystuj¡jakodo±wiadczenienaszegowłasnego»ycia.Po-niewa»widz¦towszystkonaprawd¦,wi¦cistniej¦jakomoje»yciowedo-±wiadczenie.yj¦tylkopoprzezmojedo±wiadczanietychrzeczy.Realno±cwszystkiegoirealno±¢mojejja¹nis¡jednymitymsamym.Dogenrównie»powiada:„Musimyrównie»studiowa¢siebiepoprzezte-gorodzajupraktyk¦”.Realno±¢»yciaja¹nijestwła±nietaka.I:„Wobr¦bietejpraktykiodrzucamysiebieinaprawd¦siebiespotykamy”.Kiedyprak-tykujemyzczymkolwiek,conapotykamyjako„własne»ycie”,spotykamyprawdziweja.4DalejDogenZenjimówi:„Jednak»e,kiedymówisi¦odrodzesamoo±wie-ceniaprzezwłasn¡ja¹«,głupiaosobamy±li,»eniepotrzebujeotrzymywa¢transmisjiDharmyodnauczycielaipowinnastudiowa¢sama.Jesttowielkapomyłka”.Słysz¡c,»estudiujemysiebiepoprzezwszystko,conapotykamy,osobapowierzchownazrozumie,»eniemapotrzebypraktykowa¢znauczy-cielem.Jesttocałkowiciebł¦dne.ZgodniezDogenem:„Tenktonieotrzymałprzekazuodnauczycielaimy±li,»ejegowłasnerozró»niaj¡cerozumieniejestprawd¡,jestniebuddyst¡,preferj¡cym‘naturalno±¢’.Takaosoba»yjetylkostosowniedowłasnychogranicze«,chorobliwychidei,niejesttokto±,ktorzeczywi±ciepoznajesiebie.Odczasówstaro»ytnychistnieliludzie,postrzegaj¡cyja¹«wprawdziwysposób.Zpewno±ci¡byłbymgłupcem,gdybymtylkoposługiwałsi¦moimiwłasnymiw¡skimiwyobra»eniami.Gdybymzcałymsercemniepraktykowałzosob¡,któraprawdziwieicałkowicieodkryłarzeczywisto±¢ja¹ni,nigdybymniezrozumiałswegoprawdziwegoja.Kiedytopoj¡łemzdecydowałemsi¦zosta¢mnichemipraktykowa¢zen.Wodpowiedzinamoj¡decyzj¦mójojciecrzekł:„Jeste±raczejkontrower-syjn¡osob¡,niebyłobydobrzegdyby±trafiłnaniewydarzonegonauczyciela”.Spróbowałwi¦cwyszuka¢dobregoroshiegoiostateczniepoleciłmiSawaki-roshiego,którybyłwtedygod¯o(instruktormnichówwklasztorzezen)wS¯ojiji.Poleciłmiprzyby¢naletniezazenkaiije±liuznamSawaki-roshiegozadobregonauczyciela,poprosi¢gooprzyj¦ciemniejakoucznia.Wi¦c,jakju»powiedziałem,wzi¡łemudziałwletnimzazenkaiwS¯ojijiw1941roku.Wtedyporazpierwszyspotkałemosob¦,któramówiłabardzojasnonatematja¹ni,którejposzukiwałem.Chocia»słyszałemwielewykładówbud-dyjskichichrze±cija«skich,nigdyonenieporuszałytegotematu.Sawaki-roshimówiłoja¹niopieraj¡cejsi¦nasobie.Podczaszazenkaigorliwienotowałemjegowykład.Kiedywróciłemdodomu,stre±ciłemjegonaukiwpunktachiwpisałemdonotesu.Terazkiedypatrz¦namojestreszczenie,my±l¦,»ezo-stałopi¦knieuczynione:1.Budda-dharmajestostateczn¡drog¡»ycia2.Praktykowa¢zazen,touczyni¢swojejaprze¹roczystym5
Uczę się logicznego myślenia 6-8 lat Rougier Roger DOWNLOAD, Podręczniki, lektury
//--> Uczę się logicznego myślenia 6-8 latRougier Roger Jak ściągnąć Uczę się logicznego myślenia 6-8 lat? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutajlub skopiuj linkdo przeglądarki. 2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.W książce znajduje się ponad 100 zadań ...
Uczucie silniejsze od strachu, ۩۞۩ E - B O O K, !!! romanse nowe 02
//-->O książceWe wraku samolotu od pięćdziesięciu lat uwięzionym w lodowcu Mont Blanc alpinistkaSuzie Baker odnajduje dokument, który może przywrócić dobre imię jej rodzinie. To pozornieniewiele znaczące odkrycie stawia na nogi tajne służby USA. ...
Uchwyt tokarski 3205, katalogi techniczne, KATALOGI TECHNICZNE
STANDARDOWE UCHWYTY SAMOCENTRUJĄCE SPIRALNETyp 3204, 32053 SZCZĘKI, KORPUS ŻELIWNY (DIN 6350)(*)Właściwości:■ 3 szczękowy, uchwyt samocentrujący spiralny z mocowaniem ręcznym i wykonany z wysokiej jakości odlewu żeliwnego■ Prosta budowa ...
Uchwyt na napoj, auto sam naprawiam
DEMONTAŻ UCHWYTU NA NAPOJE orazwłącznika ogrzewania szyb i lusterek, świateł awaryjnych Specjalną blaszką do wyciągania radia musimy je zdemontować. W dolnej części fabrycznego radia znajdują się dwa otwory (z lewej i prawej strony). Jeśli nie masz ...
Uczymy si® bawiå oraz wykonywaå åwiczenia z ró¥nymi przyborami, konspekty, konspekty, Gry i Zabawy
Mariola Sędek sp195@wp.plNauczyciel WF Szkoła Podstawowa nr 195 04-526 Warszawa, ul. Króla Maciusia 5 Tel. (0 prefix 22) 812-18-67, 812-63-37 Konspekt zajęć wychowania fizycznego z gier i zabaw ruchowych KL. 4 Miejsce ćwiczeń:sala gimnastyczna, boisko ...
Uciekinier, !!! 2. Do czytania, Stephen King (92 pozycje)
Stephen King (Richard Bachman)UciekinierPrzełożył: Robert P. LipskiTytuł oryginału: The Running ManData wydania oryginalnego: 1982Data wydania polskiego: 19901Wszystkie postacie i sytuacje w tej książcesą całkowicie fikcyjne i wszelki ...
Uczymy się odbicia sposobem dolnym w siatkówce, Konspekty(1)
...
Uczen z dysleksja w domu, Pomoc Psychologiczno-Pedagogiczna
Marta BogdanowiczAnna ...
Uczę się włoskiego śpiewająco + CD 3-6 lat Kaczmarek Magdalena DOWNLOAD, Nauka języków(2)
//--> Uczę się włoskiego śpiewająco + CD 3-6 latKaczmarek Magdalena Jak ściągnąć Uczę się włoskiego śpiewająco + CD 3-6 lat? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutaj2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.3. Ciesz się Uczę się włoskiego śpiewająco + CD 3-6 ...
Ucieczka z Nowego Jorku - Escape From New York (1981) # uczers, ● Carpenter
{1}{100}www.napiprojekt.pl - nowa jako�� napis�w.|Napisy zosta�y specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.{780}{878}< < UCIECZKA Z NOWEGO JORKU > >{4424}{4546}/W 1988 przest�pczo�� w Stanach Zjednoczonych|/wzros�a o ...
Uczen z dysleksja w domu(1), Moduł 1-kl IV VI
Marta BogdanowiczAnna AdryjanekMagorzata RoyskaUczeƒ z dysleksjà w domuPoradnik nie tylko dla rodzicwG d y n i a 2 0 1 0Re cenzja merytoryczna: dr hab. rayna Krasowicz-Kupis, prof. UMCSRe dak tor pro wa dz cy: Aleksandra ibaaRe dak cja j zy ko wa: l ...
Uczenie się przez zmysły, rozwój dziecka, Zaburzenia Integracji Sensorycznej (SI)
UCZENIE SIĘ PRZEZ ZMYSŁY Gdzie ma swój początek uczenie? W mózgu, a może w całym układzie nerwowym? W jaki sposób uczy się nasze ciało? Czy poprzez rozwój podstawowych odruchów i narządów zmysłów? Czy wszystkie dzieci rosną i rozwijają się w tym samym ...
Ucieczka skazańca...Un Condamné à mort s'est échappé ou... (1956) napisy, ★ MOJE TWOJE KINO
100:00:27,520 --> 00:00:31,560Jest to prawdziwa historia.200:00:31,720 --> 00:00:35,680Została opowiedziana w zgodzie z faktami,bez upiększeń.300:00:42,520 --> 00:00:46,040W tym miejscu,w czasie okupacji niemieckiej,400:00:46,160 --> ...
Uchimsya govorit po-russki, Uchimsya govorit po-russki
ÌÈÍÈÑÒÅÐÑÒÂÎ ÎÁÐÀÇÎÂÀÍÈßÐÎÑÑÈÉÑÊÎÉ ÔÅÄÅÐÀÖÈÈÂÎËÃÎÃÐÀÄÑÊÈÉ ÃÎÑÓÄÀÐÑÒÂÅÍÍÛÉ ÓÍÈÂÅÐÑÈÒÅÒÑ.Ð. ÎÌÅËÜ×ÅÍÊÎ, Ò.Í. ÎÌÅËÜ×ÅÍÊÎÓ×ÈÌÑß ...
-
Menu