Razem 2001 fraz
Uczę się pisać Zeszyt 1 DOWNLOAD, Podręczniki, lektury
//--> Uczę się pisać Zeszyt 1 Jak ściągnąć Uczę się pisać Zeszyt 1? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutajlub skopiuj linkdo przeglądarki. 2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.Zeszyty 'Uczę się pisać' zawierają: ćwiczenia graficzne, ćwiczenia w pisaniu ...
Uczenie sie metoda storyline,
DZIELIMY SIĘ DOŚWIADCZENIAMIUczenie się metodą storylineStorylinejest mało znaną w Polscestrategią nauczania, któraw szczególny sposób sprzyjaaktywnemu uczeniu się. W Szkocji,gdzie się narodziła, jak i wielu innychkrajach na świecie stosowana ...
Ucieczka z Centralnego - Bogdan Świecimski FULL, Literatura piękna
//--> Ucieczka z Centralnego - Bogdan Świecimski Jak ściągnąć Ucieczka z Centralnego - Bogdan Świecimski? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutajlub skopiuj linkdo przeglądarki. 2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.Niniejsza powieść jest zbeletryzowaną ...
Uchwała z dnia 3 marca 2004 III CZP 0002 04 publ, akty prawne i orzecznictwo 2010-2011 [całkowicie darmowo na isap.sejm.gov.pl lub curia.europa.eu]
Uchwała z dnia 3 marca 2004 r., III CZP 2/04 Sędzia SN Gerard Bieniek (przewodniczący, sprawozdawca) Sędzia SN Marek Sychowicz Sędzia SA Barbara Kurzeja Sąd Najwyższy w sprawie z powództwa "Bundesknappschaft" w B. przeciwko G. Polska Towarzystwu Ubezpieczeń ...
Uczenie się z biografii Innych pobieranie, Inne
//--> Uczenie się z biografii Innych Jak ściągnąć Uczenie się z biografii Innych? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutaj2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.3. Ciesz się Uczenie się z biografii Innych na swoim komputerze:)Tematyka (...) drugiego tomu z cyklu ...
Ucz się ucz..., Elektronika PDF
Projekty AVTUcz się chłopcze ucz,bo nauka to do wiedzy klucz.Gdy się będziesz dużo uczył,to zdobędziesz wiele kluczyi wtedy zostaniesz... dozorcą.łej techniki czy jeszcze innych dziedzin.Na pewno dostępne są w języku angiels−kim. I wszystko jest ...
Uczucia, ZABAWY FUNDAMENTALNEWiek 18m-2l
Wiek 18m-2lUczuciaCo nale˝y zrobiçKiedy dziecko skoƒczy roczek, mo˝esz zaczàç uÊwiadamiaç mu jego w∏asne uczucia i staraç si´ pomócmu je zrozumieç. Staraj si´ t∏umaczyç ˝e zawsze powinnomyÊleç o potrzebach innych osób.Kiedy maluch bawi si´ ...
Uczta wyobraźni. Modlitewnik amerykańskiLuizjański bluesViator Lucius Shepard, Fantastyka, fantasy
//--> Uczta wyobraźni. Modlitewnik amerykański/Luizjański blues/ViatorLucius ShepardMAG Od pierwszych scen `Modlitewnika amerykańskiego` Lucius Shepard wyraźnie zaznacza swoją obecność wklasycznej amerykańskiej tradycji pamiętnikarskiej. ...
uc 222,
S t r o n a | 1 UC-222 Bezprzewodowy odbiornik Maksymalnie 30 różnych urządzeń może być przypisanych do UC-222 (róznie dla wybranych urządzeń i trybu pracy). Opis Dostępne tryby działania (programowe) UC-222 UC-222 jest 1-kanałowym odbiornikiem radiowych ...
Uciekinierka - Patrick Lee, Ebooki(1)
//-->===O 19t DG gJPgw+CzgPPV5nVTdTNwQ 3D24Kb1g8CG oJO 1g=Plik jest zabezpieczony znakiem wodnym===O 19t DG gJPgw+CzgPPV5nVTdTNwQ 3D24Kb1g8CG oJO 1g=Spis treściOkładkaStrona tytułowaStrona redakcyjnaDedykacjaCZĘŚĆ PIERWSZA: RACHELROZDZIAŁ ...
Uchiyama Kosho - Buddyzm - Nauki Zen Bezdomnego Kodo, !rozpakowane
NaukiZen„Bezdomnego”K¯od¯oK¯osh¯oUchiyama(SłowadharmySawaki-roshiegospisaneiopatrzonekomentarzemprzezjegouczniaUchiyam¦-roshiego)Okowynies¡konieczneSawaki-roshi:Ludzienazywaj¡mnie„Bezdomnym”K¯od¯o,alenieuwa-»am,»ebytobyłoobra¹liwe.Nazywaj¡mnietak,poniewa»nigdyniemiałem±wi¡tynianidomu.Ka»dyjestbezdomny.Jestbł¦demmy±le¢,»emaszwtym±wieciejaki±wyznaczonydom.Uchiyama-roshi:Jakojegoucze«niezawszedobrzesi¦czułemsłysz¡c,»eSawaki-roshinazywanyjest„Bezdomnym”K¯od¯o.Okre±lenietokojarzyłomisi¦zbezdomnymipsamiikotami.Aleterazrozumiem,»etoprzezwiskonaprawd¦jestimieniemprawdziwejosoby.Wrzeczywisto±cika»dyjestbez-domny.Poniewa»mójnauczycielbyłosob¡bezdomn¡,uznałem,»erównie»jasampowinienempozostawa¢wpodobnymstanie.Jedynymsposobem,bysi¦utrzyma¢byłosta¢si¦»ebrakiemobszczekiwanymprzezpsycałyokr¡głydzie«.Pami¦tam,jakpewnegorazu,jaki±szpicszczekałiwarczałw±ciekle,jakbychciałrozedrze¢mnienastrz¦py.Wtemobro»ap¦kła,aon,zamiastrzuci¢si¦namnie,zacz¡łskomle¢iłasi¢si¦.Piesnała«cuchu,odstraszaj¡cyszczekaniemiwarczeniem,przestajeby¢agresywnypouwolnieniu.Tozacho-wanieszpicabyłowówczasdlamniezdumiewaj¡ce,poniewa»przypominałomizachowanieniektórychludzi.Zachowuj¡si¦gro¹nie,kiedys¡sp¦taniwła-dz¡finansow¡,organizacyjn¡czytytułami.Kiedyła«cuchyzostaj¡usuni¦te,wycofuj¡si¦,czuj¡cswoj¡mało±¢ibezsilno±¢.Jak»es¡absurdalni.Ka»dyznasjestistot¡»yj¡c¡samotnieizgodno±ci¡.Niemapotrzeby,byistotyludzkie»yływokowach.1Sawaki-roshi:Religia,któraniemazwi¡zkuzpodstaw¡istnieniajestcał-kowiciejałowa.Praktykabuddyjskapokazujedrogedopełnegourzeczywist-nienia»ycialudzkiegotutajiteraz.„Nawrócenieniebuddystów”oznaczastworzenieludziommo»liwo±ciprzekształceniaichprzypadkowych,zwodni-czychiniekompletnychsposobówbytowania.Uchiyama-roshi:Odczasu,kiedybuddyzmzostałzaszczepionywJapo-niiupłyn¦łoponad1400lat.Osi¡gni¦ciabuddyjskichkapłanówwtymkrajubyłygodnepodziwu.Alenigdynienauczalioniduchowejesencjibuddyzmu.Pracakapłanajestnieporównywalna;niktinnyniepotrafi»y¢takpró»nia-czym»yciem.Je±liuczyniszbł¡d±piewaj¡csutry,umarlisi¦nieskar»¡.Sawaki-roshipowiedział,»epraktykabuddyjskaukazujedrog¦doosta-tecznegoceluludzkiego»ycia.TakiebyłonauczaniezaczasówBuddy,leczpó¹niejzaskarbzostałyuznane±miecie,aistotnenaukizostałyzagubione.Sawaki-roshi:Urodzi¢si¦jakoistotaludzkajestczym±wyj¡tkowymipowin-notoby¢powodemnaszejniezmiernejwdzi¦czno±ci.Alesamo»ycieludzkiejestbezwarto±ci,je±lisp¦dziszjenaprzykładwszpitalupsychiatrycznym.Jestbezwarto±ciowe,je±limartwiszsi¦,»enieposiadaszpieni¦dzy.Jestbez-warto±ciowe,je±listanieszsi¦neurotykiem,niemog¡czaj¡¢presti»owegostanowiska.Jestbezwarto±ciowe,je±liwpadłe±wrozpacz,poniewa»straciłe±swoj¡dziewczyn¦.Wydajno±¢Sawaki-roshi:S¡studenci,którzyoszukuj¡nauniwersyteckichkursachprzygotowawczych.Ztegopowodumusz¡równie»oszukiwa¢naegzaminachwst¦pnych.Takprzejawiasi¦skrzywionaipokr¦tnakondycja,którejniemo»nanazwa¢inaczejjakgłupot¡.Wielerzeczynatym±wieciefunkcjonujepodobnie.Ucziyama-roshi:Wszyscyludzies¡krótkowzroczniwtakiczyinnyspo-sób.Niektórzyludziezaci¡gaj¡długi,»ebykupi¢luksusowysamochódb¦d¡cysymbolembogactwa.Abypomócskorumpowanemuszefowiosi¡gn¡¢wysok¡pozycj¦,wiernylokajprzyjmienasiebieka»deoskar»enie,nawetje±liozna-czatopój±ciedowi¦zienia.Naszedziałaniabywaj¡sprzeczne,jakby±myniemogliobra¢wła±ciwegokierunku.Współczesnespołeczno±ciludzkieusiłuj¡zwi¦kszy¢efektywno±¢wka»dejdziedzinie»ycia.Leczdok¡dnaprawd¦zmie-2rzaj¡?Je±likierunekniejestodpowiedni,tobezwzgl¦dunaefektywno±¢,niemaró»nicypomi¦dzynimiaowadami,którebrz¦cz¡wrazznadej±ciemwio-sny.Naukaitechnologiauczyniływielkipost¦p.Niezawszeoznaczatoulep-szenieludzkiejnatury.Powinni±mywyra¹niewidzie¢odmienno±¢tychdwóchperspektywigł¦bokosi¦zastanowi¢,czymjestdlaczłowiekaprawdziwypo-st¦p.Sawaki-roshi:wiatstałsi¦małyzpowoduudoskonalenia±rodkówtrans-portu.Coludzieczyni¡p¦dz¡cprzedsiebieswymiszybkimisamochodami?Je»d»¡pr¦dko,byzaoszcz¦dzi¢swójitakbezwarto±ciowyczas.Wielko±¢Sawaki-roshiegoSawaki-roshi:Kto±powiedział:„Sawaki-roshizmarnowałcałeswoje»ycienapraktycezazen”Uchiyama-roshi:Byłatosamoocenazamieszczonawseriizatytułowanej,„Niemalowanatwarz”,publikowanejwdzienniku„AsahiJournal”wostat-nimrokujego»ycia(1965).Gdyzmarł,licznijegozwolennicyprzybywalidoAntaijiofiarowa¢kadzidłozaodpoczynekduszymistrza.Wi¦kszo±¢znichjednakniepami¦tagojakoosoby,„którazmarnowałacałe»ycienapraktycezazen”.Pewienczłowiekpowiedział:„Sawaki-roshizrugałgenerałaUgaki”.Innywspomniał:„Kiedystarłsi¦zestarympanemMatsug¡,uczyniłtakatak”.Jeszczeinnyrzekł:„Kiedyspytałemgoowydarzeniazwi¡zanezKa-nałemSueskim,jegoodpowied¹wywarłanamniedu»ewra»enie,chocia»nieuchwyciłemcałkowiciejejsensu–roshipowiedział:„Powiniene±zakry¢ka-nałswoj¡kesa(sukni¡mnisi¡)”Nawojnierosyjsko-japo«skiej(1904–1905)byłodwa»nymiwysokood-znaczonym»ołnierzem.Mówiłzawsze:„Brawur¡nieust¦powałemnikomu”,idodawał:„Alejesttotylkowielko±¢typuMorinoIshimatsu”(słynnyzeswejodwagiszuler).Sawaki-roshidominował,byłobdarzony»yw¡iinspiruj¡c¡osobowo±ci¡,któraprzyci¡gałainnychjakmagnes.Tobyłajegokarma,taknaturalnajaknaturalnejestdlakotałapaniemyszy,adlapi»mowcawydzielanieswoistego3zapachu.Aletowszystkoniestanowiłoojegowielko±cijakobuddysty.Wcze±niejczypó¹niejzbióranegdotdotycz¡cychjego»yciazostanieopu-blikowany.Mo»etojedyniezabawi¢ludzi,lecznienauczyichwcalebuddy-zmu.Czasami,chwal¡ckogo±,mo»emynietrafi¢wsedno.Wtymwypadkuniemazwi¡zkupomi¦dzyjego„zmarnowaniemcałego»ycianazazen”awro-dzon¡wielko±ci¡charakteru.PowrótdosiebieSawaki-roshi:Niemo»eszwymieni¢znikimswoichgazów,nieprawda»?Ka»dysammusi»y¢swoim»yciem.Ktowygl¡dadobrze?Ktojestzr¦czny?Tyczyja?Niemapotrzebyporównywa¢.Uchiyama-roshi:Sawaki-roshipo±wi¦ciłcałeswoje»yciezazen.Jaktoopisuje?Wewczesnymokresienauczaniacz¦stopowiadał:„Poprzezzazenczyniszsiebiesob¡”,albo„Praktykowaniezazentostawaniesi¦bliskimsa-memusobie”.Praktykowa¢zazentoodrzuci¢wszystkoitylkosiedzie¢,czy-ni¡c„siebiesob¡”.Wkrótceodb¦d¡si¦wszkołachko«coweiwst¦pneegzaminy.Niektórzystudencib¦d¡zapewneusiłowalisi¦zabi¢zpowodusłabychwynikównaeg-zaminach.Współczesnysystemedukacyjnyuczytylkorywalizacji.Nieuczyjakpowróci¢dordzeniawłasnejistoty.Otodlaczegotakietragediesi¦zda-rzaj¡.Czyzwyci¦»aszinnych,czyzostajeszpokonany,zawsze»yjeszwłasnym»y-ciem,inieprzestajeszby¢tym,czymjeste±.Nigdyniestajeszsi¦kim±innym.Wi¦cbezprzywi¡zywaniawagidosuk-cesówipora»ek,powró¢dosiebiesamego.Zazenjestpraktyk¡,wktórej„oddalaszwszystkieskojarzeniaiodkładasznaobokwszystkieokoliczno±ci”(DogenZenji,„FukanZazengi”).WSuttaNipataBuddapowiedział:„Uczy«siebieswoimwłasnymschronieniem,przemierzaj±wiatnieb¦d¡cprzywi¡za-nymdoniczego”.DogennapisałwGenjokoan:„Studiowaniebuddyzmutostudiowaniesiebie”.Bezanga»owaniasi¦wró»nesposobykonfrontacjizin-nymi,skierujsi¦kuswemuprawdziwemuja.ZgodnieznaukamiBuddyjesttonajwła±ciwszadrogauspokojeniaumysłu.Jesttonajczystszezazen”.4Sawaki-roshi:Sied¹wytrwalewmiejscupozajakimikolwiekpytaniami,bezwzgl¦dunato,czywydajeszsi¦sobiewspaniałyczyteznie.Okoliczno±ciSawaki-roshi:Cz¦stomłodzigangsterzyichuliganipowiadaj¡:„Miałemtakietrudne»ycie”.Jesttowymówka,kiedypopełniaj¡zbrodnieizostanaaresztowani.Jakirodzajokoliczno±cijestdobry,ajakizły?Czydobrzejesturodzi¢si¦biednym?Czyjest¹leurodzi¢si¦bogatym?Jakaszkoda,»eniejeste±±wiadomysowjejprawdziwejja¹ni,mimo»eurodziłe±si¦jakoludzkaistota.Jesttonaprawd¦niepomy±lnaokoliczno±¢!Uchiyama-roshi:KiedySawaki-roshimiałpi¦¢lat,jegomatkazmarła.Kiedymiałosiemlat,zmarłojciec.WtedyzostałzaadoptowanyprzezBu-ukichiSawaki.Buukichiu»ywałszylduwytwórcypapierowychlatarni,alewrzeczywisto±cibyłzawodowymszulerem.Wkrótcepotym,jakSawaki-roshizamieszkałuswoichnowychrodziców,jegozadaniemstałosi¦wypatrywaniepolicji.Byłtodlaniegoszok.Jegodomstałnabocznejulicywdzielnicyczerwonychlatarni.Kiedypowróciłzwojnyrosyjsko-japo«skiejci¦»koranny,stwierdził,»ejegomacocha,którabyłaprostytutk¡,zwariowała:byłazwi¡zanaiumazanawłasnymiodchodami;aponiewa»ojczymopu±ciłdomdlaswegoprocederu,Saikichi(±wieckieimi¦roshiego)zamieszkałus¡siada.Pó¹niejojczympowró-ciłirzekł:„Twojamatkazwariowała,jestemzałamany,cojaterazpoczn¦?Dajmijakie±pieni¡dze!”Chocia»ywyrósłwtakimotoczeniu,Sawaki-roshi»yłjedyniepotrzeb¡urzeczywistnieniaDharmyBuddy.Jegowypowied¹cytowanapowy»ejwy-ra»awspółczuciedlamłodychludzi,»yj¡cychdzisiaj.Jednocze±niemaonaniezmiern¡warto±¢,jakoostrze»eniedlawi¦kszo±ciznas,którzyczuj¡si¦ograniczeniokoliczno±ciaminaszego»ycia.TworzeniesutrSawaki-roshi:Osoba,któraopuszczadom,musitworzy¢własne»ycie.Uchiyama-roshi:Byłotojegoulubionepowiedzenie.Jego„bezdomne”»y-5
Uciec przed cieniem - Ewa Kopsik,
...
Uczenie maszynowe(2), uczenie maszynowe
//-->Przygotowane na podstawieWybrane zagadnieniauczeniamaszynowegoZastosowania Informatyki wInformatyce – W2Krzysztof Krawiec1.2.3.T. Mitchell,Machine LearningS.J. Russel, P. Norvig,ArtificialIntelligence – A modern approachP. Cichosz,Systemy ...
Uczen bezpieczny w cyberprzestrzeni e 096m, e
//-->WPROWADZENIEZagrożenia płynące z cyberprzestrzeni mają wielowymiarowy charakter,szczególnie niepokojące są uzależnienia, a także specyficzne zachowaniazwiązane z realizowaniem różnorodnych form przemocy i agresji, zarównow świecie ...
Uczniowie z 36 Komanty-Disciples of the 36th Chamber of Shaolin (1984), Powrót do 36 komnaty Shaolin.Napisy.Pl, kung-fu , inne
00:00:20:napisy przygotowa� Herger (herger@o2.pl)00:00:25:----=^^/ vickizhao.org \^^=----00:01:53:Jak �miesz Fong Shiyu!00:02:28:nic nie mo�e si� r�wna� z moim kopni�ciem00:02:49:Tarcza Serca00:02:50:zemszcz� si� za mojego zi�cia ...
Uc Maymun, Totalna egzotyka warta zobaczenia
{1200}{1300}T�umaczenie na podstawie|napis�w angielskich: Kasia T.{1305}{1400}kate.7@gazeta.pl{1405}{1405}korekta i opracowanie: sabaidee@gazeta.pl{3705}{3743}Gdzie idziesz?{3761}{3818}�eby zobaczy�. Wygl�da, �e facet ...
Ucz się od Wielkiego Nauczyciela, Moje wiersze, Świadkowie Jehowy
UCZ SI ODWIELKIEGONAUCZYCIELA„Pozw ´olcie małym dzieciomprzychodzi ´cdomnie”(Łukasza 18:16)IMI I NAZWISKO˘ 2003WATCH TOWER BIBLE AND TRACT SOCIETYOF PENNSYLVANIALearn From the Great TeacherWszelkie prawa zastrze ˙zone˘ 2003WACHTTURM BIBEL- UND ...
Uczeń Jedi 6 - Watson Jude - Niepewna ścieżka, Star Wars
GWIEZDNE WOJNY UCZEJEDI NIEPEWNA CIEKA JUDE WATSON Tłumaczył Jacek DrewnowskiTytuł oryginału: Star Wars: The Uncertain Path© 2000 Lucasfilm Ltd. & TM. All rights reserved.Used under authorization.First published by Scholastic Inc., USA 1999© for the ...
ucieczka od wolności, I rok Politologia, Podstawy Teorii Polityki
Małgorzata Penczek Przedszkole nr 1 w Suwałkach WOLNOŚĆ W KONCEPCJI ERICHA FROMMA 1.Życiorys naukowy Erich Fromm urodził się w roku 1900 we Frankfurcie n/Menem. Pochodził z rodziny rabinackiej o starych tradycjach, dzięki czemu bardzo wcześnie poznał ...
Uchwała nr 15 z załącznikiem, Cele w sukces
Uchwała Nr 15/2008 Zespołu do spraw opracowania i modyfikacji procedur wykonywania zadań Instytucji Zarządzającej delegowanych do samorządów województw w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z dnia 10 lipca 2008 r. w sprawie ...
-
Menu